De Galazaak - Lookbook voor galajurken

Maatwerk website met kassakoppeling voor specialist in galajurken

Een lookbook ja, dat lees je goed. De website van de Galazaak mogen we officieel namelijk niet onder de webshops scharen, omdat bezoekers online geen aankoop kunnen doen. Het hoofddoel van deze website is om potentiële klanten een indruk te geven van de collectie en de prijzen, en ze vervolgens in de winkels verder te helpen. Met vijf grote, moderne winkels verspreid over Nederland, is de Galazaak er volledig op ingericht om klanten persoonlijk te adviseren over de perfecte galajurk met bijpassende schoenen en accessoires.

Webdesign

Webdevelopment

Kassa koppeling

Craft Commerce

De eerste versie van Degalazaak.nl ontwikkelden we jaren geleden met veel enthousiasme, toen nog in Craft 2 en Commerce versie 1. In 2021 volgde de migratie naar Craft 3 en Commerce 3. Van design tot development en alles daartussenin: deze website is van A tot Z door WHITE gerealiseerd. Het is een website die we volledig in Craft Commerce hebben ontwikkeld. We maakten een koppeling met StoreContrl, het kassasysteem dat gebruikt wordt in de winkels, en zorgden ervoor dat alle 5000+ hoofdproducten met vaak vijf of meer varianten, worden gesynchroniseerd met Craft. Ook maakten we productoverzichten met uitgebreide zoek- en filtermogelijkheden én afbeeldingen met zoom-functie; functionaliteiten die echt thuishoren in een e-commerce website. Ondanks het niet kunnen plaatsen van een online order, voldoet de website dus op alle andere vlakken aan de belangrijkste e-commerce-eisen. Tot slot is er veel aandacht besteed aan het optimaliseren van de techniek en content met als doel zo hoog mogelijk te ranken in de organische resultaten van de zoekmachines. Al met al dus geen twaalf in een dozijn project, en juist dát maakt het des te leuker om eraan te werken. Ook na al die jaren!

De Galazaak B2 C website Mobile inspiration

Koert van Eerten, mede-eigenaar en Marketing Directeur De Galazaak

“Vrijwel al ons marketing budget gaat naar on-line marketing. Voor fysieke winkels misschien vreemd, en helemaal als je weet dat we niets on-line verkopen. Toch werkt on-line grooming voor onze speciaalzaken in gelegenheidskleding voor vrouwen uitstekend. Niet top of mind is onze strategie. Maar top of find. Wij zijn in deze niche marktleider in Nederland. Het stelt wel speciale eisen aan de website. Die volgen we dan ook zeer kritisch. In WHITE hebben we een partner gevonden die de discussie aan durft en echt meedenkt. In Craft hebben we een versatile systeem gevonden dat onze vreemde kronkels kan bedienen. Goede partners vinden in zaken is een voorwaarde voor succes. En wij vinden WHITE een zeer geschikte partner in ons streven naar succes.”

Ook geïnteresseerd in een Craft Commerce website?

Wil je met ons sparren over een online project voor jouw business? Stuur ons hieronder dan even een berichtje... of bel... chat... e-mail... LinkedIn... ons als je dat liever doet.