Beter voor elkaar - nieuw contentplatform voor de Volksbank
Razendsnelle technische realisatie, beheer en onderhoud
Bij de Volksbank – de Nederlandse bankorganisatie achter ASN Bank, BLG Wonen, RegioBank en SNS Bank – bekommeren ze zich om meer dan alleen vakkundig geld beheren. Minstens zo zwaar wegen maatschappelijke initiatieven om de ‘gewone’ Nederlander te helpen bij onderwerpen rondom geld. De bank biedt bijvoorbeeld financiële educatie gericht op ouders met kinderen en voert campagne rond verschillende maatschappelijke thema’s. Om klanten én niet-klanten beter met content te bedienen, zocht de bank een aansprekende online omgeving apart van de bestaande website.
Proactief meedenken, vliegensvlug starten
Van alle gesprekken met kandidaten voor de opdracht herinnert Vincent zich vooral de kennismaking met WHITE. “De tip om hen te benaderen kwam van een collega die al fijn met WHITE had gewerkt voor de migratie van de bestaande Volksbank-website. Al snel had ik door dat zij ook weleens dé partij voor deze klus konden zijn: ze snapten direct wat we zochten en dachten heel proactief mee over slimme oplossingen met Craft die ons kosten en tijd zouden besparen. Zo’n klantgerichte houding zie je echt maar zelden.”
Samenwerking de Volksbank – WHITE